torsdag 11 april 2019

Snart dags att sova...

Godkväll kära läsare!

Nu kändes det gött att krypa ner i en renbäddad säng. Jag skall väl inte sova ännu men jag kände att benet bara växte i omfång när jag satt upp så det var gott att ligga ner. Hoppas verkligen att jag kan sova bra inatt så jag är pigg i morgon bitti, har ju ett ganska fullspäckat schema för morgondagen. Klockan nio behöver jag vara på Blekingesjukhuset i Karlshamn för provtagning och därefter har jag ett inbokat läkarbesök på Öron- näs- halsmottagningen för kontroll och rengöring av mina öron. Efter detta behöver vi åka direkt hem och städa undan lite här innan journalisten från Blekingeposten kommer. Jag skall ju bli intervjuad igen angående mina sällsynta sjukdomar/diagnoser.



Önskar alla läsare en fortsatt fin kväll och att ni får sova gott när det blir läggdags!



   




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar