torsdag 25 april 2019

Hemma igen!

Idag har jag fått 2 leveranser här. Först kom Postnord med nya dörrar till vår dusch och ca 10 minuter senare fick jag en ny stationär syrgaskoncentrator levererad av personal från Landstingets Hjälpmedelsavdelning (bara ett dygn senare än vad som var lovat). Folk säger ju att Postnord brukar dröja med sina leveranser men det kan jag verkligen inte hålla med om. Vi har i alla fall aldrig haft problem med Postnord.


När Tony kom hem från arbetet så körde vi direkt iväg för att handla lite. Först blev det en tur till Kristianstad och på hemvägen stannade vi till vid EKO för att handla present till vårt barnbarn Calle som fyller 1 år på lördag.


Nu är jag "skittrött" så jag tänker ligga i sängen resten av kvällen och titta på TV, det är ju SM-final 3 mellan Frölunda och Djurgården.
Önskar alla läsare en jättefin kväll!🌺💜


 



 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar