söndag 7 juni 2015

I´m back!


Hejsan vänner!
 Nu är jag här igen, det har inte blivit tid eller ork till att blogga under flera dagar nu. Onsdag, torsdag och fredag var jag tidigt uppe och iväg till Norje o Ysane-Norje Hembygdsförening för att hjälpa till vid frukosten som serverades till föreningens campare å när jag kom hem på kvällarna så var jag ganska trött. Det var meningen att jag skulle varit nere i Norje både igår och idag, men tyvärr så har värken varit för jävlig så jag har fått tagit det lugnt. Igår kväll åkte jag med ner när Tony skulle ner för att passa duscharna, sen åkte vi iväg för att äta middag. När vi kom hem så satt vi lite vid våra datorer och bara kopplade av innan det var läggdags.

 Önskar Er alla en jättefin söndag!

Ta väl hand om Er och varandra!















Kram



Nilla





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar