torsdag 11 december 2008

Torsdag morgon

blogg_175111 blogg_175111 blogg_19148  
Hejsan vänner!

Jag har varit lite dålig på att skriva i bloggen nu på några dagar, men jag har varit så trött, beror nog på medicinerna jag äter. Idag vill jag i alla fall skriva några små rader här.

Veckan har annars varit ganska lugn. I tisdags var jag en runda i Karlskrona. Dottern och svärsonen körde sonen dit för att han skulle göra sin uppskrivning för körkortet där och då åkte jag också med. Sonen kuggade tyvärr, hade ett fel för mycket. På hemvägen var vi inne i ett par Second-Hand-affärer. Jag hittade inte så mycket, men jag köpte några böcker i alla fall.

Igår fixade jag lite här hemma och idag tänkte jag försöka ta mig i kragen och tvätta blogg_182448 en hel del.

Hoppas Ni alla får en riktigt trevlig dag.

2usz879
Kram
blogg_181550
Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar