tisdag 30 december 2008

Hej vänner!

Nu är jag tillbaka igen, ni kan tro att jag var galen på min dator. Jag skulle kunna slängt den i väggen eller…dator11 Skott Nu är det ju så att jag har en gullig gubbe som tillika är
IT-Tekniker, men ni vet ju hur det brukar låta “Skomakarens barn har trasiga skor” och så var det här, något liknande med min dator.

Och massor med grejer hade jag ju sparat på datorn, det blev att jag fick flytta det till en annan hårddisk, så gubben kunde ominstallera min dator. Bara att flytta allt tog ju tid. Nu har han i alla fall ominstallerat datorn och vilken fröjd det är att jobba vid datorn igen, img_481b818d7c9b6Dator 2den är ju snabb nu!
wingsoflight 
Det gamla året
har snart tömt
sina sista droppar.

Det nya fylls påfl18
med hopp om ljus
och ett gott år
av kärlek.
 party-wine-glasses
Jag vill önska Er alla en gott slut på det gamla året och en önskan om ett riktigt Gott Nytt År 2009.

Kram från vännen961763pshu5fc4rg Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar