måndag 9 december 2019

Ny vecka, nya möjligheter…

12-11-fav2vinterhej[6]_thumb[7]Godkväll kära läsare!Xmas_cat_meows2coolanimations

Så är vi inne i en ny vecka och jag hoppas att den blir bra både för Er läsare och för mig.

I natt skall jag göra en ny sömnregistrering! Detta blir den 3:e sömnregisteringen som jag skall göra. Första gången var det något fel (vet inte vad felet var) men det gick inte att utläsa resultaten riktigt. Jag fick göra en andra sömnregistrering förra tisdagen men då glömde jag fingerklämman som man mäter syrehalten med. Jag hade bara glömt den under några få timmar men då gick det inte heller att utläsa resultaten riktigt så i natt skall jag alltså göra om sömnregistreringen.

cc17bar20

Idag passade Tony på att handla när han ändå var i Karlshamn för att hämta apparaten till nattens mätningar.

Han köpte bl.a. några tröjor till mig på Lidl och sedan handlade han även lite på Netto. Jag har provat tröjorna men är inte helt säker på om jag vill behålla dessa eller om jag skall lämna tillbaka dom.

guiracebo1.gif111

Dagens grötrim hämtat från Dagens nyheter!urso.gifa
velas de natal2[5]
Midvinternattens köld är hård, sträng är ock bristen på pengar.
Nu skärs ner på skolor och vård, omsorg och sjukhussängar.
Orsaken ingen säkert vet, landet är rikt och kassan fet.
Grubbel kring denna saken håller nu tomten vaken.

trehrtline

Nu skall vi snart börja med matlagningen och ikväll blir det lövbiff med pommes och bearnaisesås.

4cbBqrkcg
cndlxmas[1]Önskar alla läsare en jättefin kväll!smiles-emocii-2156

r25[3]Ta väl hand om Er och varandra!r26present-1752

4d22909eglitterfy7115403T875B81natal41
glitterfy7115353T383B81[9][2]
286bcb3b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar