måndag 4 maj 2015

Finalen av Baren 2015

baren-2015

Igår kväll var det final av "Baren 2015". Jag har inte följt såpan så mycket, men ibland har jag tittat lite på Live-sändningarna på TV4Play, så lite koll hade jag nu i alla fall vilka som var vidare till finalen. Jag hade ju en favorit bland dessa 3 finaldeltagare och det var Fredrik Jonsson som jag tyckte skulle vinna. Jag tycker att de gånger jag tittat har han arbetat bra och varit väldigt trevlig i Baren, säkert inget fel på de båda tjejerna heller, smileys-beer-723061men Fredrik har jag tyckt
bäst om.
martinismiley   index

cocktails

De 3 finaldeltagarna var:

Fredrik Jonsson
Fredrik är säljaren som blev mästerkock som blev student som blev Bartender.
Han slutar aldrig prata vilket är en del av charmen med honom.
Vill du ha en drink av Fredrik gör du bäst i att inte vara oartig eller vulgär. Det är det värsta Fredrik vet.

Jessica Bäckman
Jessica skrämde livet ur sina medpassagerare i Sveriges värsta bilförare. Till vardags bor hon i Norrköping och jobbar som platsansvarig på en restaurang.
Men nu sadlar hon alltså om och ska jobba som bartender i 3 veckor.

Ellinor Bjurström
Ellinor kom tvåa i Top Model 2014 och beskriver sig själv som väldigt extrovert och flörtig.
Nu ska hon för första gången i livet jobba som bartender, vi får hoppas att kunderna inte retar upp henne. För när Ellinor blir arg kastar hon telefoner i väggarna.

colorful-drinks-vector-material_15-7371

Nu blev det ju som ni kanske redan vet inte Fredrik Jonsson som vann "Baren 2015" utan vinnaren blev Ellinor Bjurström som gick därifrån 100 000 kronor rikare.

187628006CBA3HWZ9_1
Nilla2012910530471760806979_sbig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar