tisdag 12 april 2011

Snart läggdags!

tis_18277238 
Idag har jag varit med Christian (sonen) i Karlshamn. Igår på jobbet så råkade han ut för ett litet missöde (arbetsskada) som ställde till det, det var på hans eftermiddagsskift som det hände, men han jobbade kvar till ca kl.21.00, då ringde han hit till oss för att höra om Tony kunde köra honom till akuten, och det blev en runda dit, läkarna tittade på skadan och ville att han skulle åka in idag för ett besök på röntgen. I förmiddags så kom Christian hit så han och jag kunde äta lite frukost tillsammans, efter det så bar det iväg till Karlshamn och till Blekingesjukhuset. Efter röntgen blev sonen hänvisad till akuten, för att få besked om röntgensvaret. Där fick han träffa en ny läkare som gav honom besked om skadan, han fick besked om hur han skall hantera eventuella smärtor och hur han skall undvika att få mer ont.
Flower_Tattoo_by_looceh-300x152 
När han var klar hos läkaren så körde vi upp till Olofström för ett besök på Återbruket, där min syster arbetar. Jag köpte lite böcker som jag tids nog skall fota och lägga ut på nya Tradera-auktioner, jag hittade också ett köksbord i furu, det här var ett bord som precis hade de mått som passar i vårt lilla kök. Nu ikväll så har jag gett besked till min syster om att jag skall ha bordet, och i morgon bitti kör gubben upp för att hämta bordet. När vi kom hem hit så blev det kaffe och macka innan Christian begav sig hem till sin lägenhet.

fat-rat1 2C84CA39

Kvällens mat blev spagetti och köttfärssås, jag lagade till ganska mycket mat så jag ringde till Christian för att höra om han ville komma hit och äta. Han körde hit, vi åt lite och efter det så blev det lite TV-tittande innan han begav sig hemåt igen. Som sagt så lagade jag till rejält med mat, så i morgon har gubben rester med sig i en matlåda och sonen behöver inte laga till någon middagsmat i morgon i alla fall.

th_pasta 315

kh11

Nu är det snart läggdags för mig och jag hoppas att alla mina vänner därute i natten har det gott, hoppas att Ni får sova gott inatt och att Er morgondag blir fin.

1510273rmu9c0il2i

600538tkzpqr6d1w 000201F3

untitledi

glitteryourway-b4ac61ef007  600463d6w19uquwm_62091481 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar