tisdag 12 maj 2009

Nu har jag hittat dom

y1pHh8oa26of6BSGhqhnQYA9ViMQFhTsCVGhY4GxsfTT1K1KHKS6rqLyrjelaZuovRxLZXJmarxaqzNjCvszbMTZQ Ja, nu har jag hittat wow lite foton från lördagen den 2 maj när vi besökte min syster och hennes man på Blankatorpet. Jag har tidigare bloggat om vårt besök där uppe i skogen men då hittade jag inte bilderna, men nu så!! 
tuesday1

Blankatorpet ligger naturskönt uppe vid sjön Raslången och här är ett foto sett från trädgården ner mot sjön. Det ligger väl fint, eller hur?? 
PICT1158 Här kommer ett foto på mina älskade barn, min son Christian och min dotter Anette. heart heart
PICT1196 Här ser ni min älskade svärson, Christer!heart heart
PICT1228-2 
Nu skall jag äta min frukost, var faktiskt uppe redan klockan halv sex men orkade inte stanna uppe på grund av min värk. Tog en massa piller, har sovit lite från och till medans tabletterna har börjat verka så nu skall jag försöka få ner lite mat.
Behöver göra en massa här i dag, får se vad jag orkar. Lite trist sad_smile med alla dessa smärtor, men det är i alla fall en fin och solig dag så man får försöka göra det bästa av dagen. Hoppas att gubben går ut och städar lite på gården, det behövs verkligen.
xujhgna  teddyletter
wbspsqub Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar