torsdag 20 november 2008

Inga fynd idag!!

 eeyore9 Tidigare ikväll tog gubben och jag en runda till Asarum och Karlshamn, var inne en runda på en Second-hand affär i Asarum men där gjorde jag inga fynd, handlade faktiskt bara en stor pepparkaksform, jag  tänkte gå in en runda på Kupan i Karlshamn också, men kom lite för sent, dom hade stängt redan kl. 17:00, så det blev inget handlat där. Billigt och bra blev det ju i alla fall!!

Efter att gubben hade kört hem mig så fick han hämta sonen i Olofström, sonen är nämligen ledare vid simningen för funktionshindrade som är på torsdagarna. Jag tycker verkligen att det är bra att han är intresserad och ställer upp inom Handikappidrotten. 

y1pgQPTNeXYaH9NqnCXBHs_hFvi9jW-ANQuzskH4tKjl0C_q-MRyDF9mjad-nsJgE4b2Kum8hUl7U0 Nu har vi tittat på “Höök”, sista avsnittet gick ju på TV ikväll och nu skall jag sitta här vid datorn tills det blir läggdags.333 

Kram

Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar